Wednesday 7 May 2014

Promosi 6 + 1 - Mei 2014

Seperti bulan2 sebelum ini, setiap 1 haribulan pasti ditunggu oleh pengguna dan pengedar Shaklee dengan penuh debaran. Tertanya2 apa pulak produk promosi bulan ni.  Tengok2 bulan Mei ni produk meal shakes. Memang ramai yg suka produk ni. Sebab apa? Sebab khasiatnya banyak. Paling penting rasa nya sedap dan baunya pun wangi (bukan ke Kak As ni suka semua yang sedap2 ajer??)


Meal Shakes selalu dikaitkan sebagai makanan tambahan kanak2.  Tapi sebenarnya boleh juga digunakan oleh para remaja, orang dewasa dan warga emas sebab khasiatnya yang pelbagai.

Antara khasiatnya yang utama ialah :
  • Nutrisi lengkap - menyediakan 19 jenis vitamin, mineral dan zat makanan yang diperlukan oleh tubuh. Semua bahan ini saling membantu untuk memastikan penyerapan maksima nutrisi oleh tubuh.
  • Menyihatkan sel2 tubuh - kaya dengan protin yang membantu pembinaan sel2 kulit, kuku, rambut, darah dan lain2 bahagian tubuh
  • Membantu tumbesaran - mengandungi asid folik, biotin, kalsium dan magnesium yg penting bagi pembentukan tulang dan sel untuk proses membesar
  • Anti-oksida - mengandungi Vit A, C, E, zink dan selenium yg merupakan agen anti-oksida yg mampu melawan jangkitan
  • Mengembalikan seri wajah - mengandungi Vit B yang lengkap, copper dan zat besi yg membantu pembentukan sel2 darah merah yg sihat, yg membantu kecantikan kulit wajah
  • Detoksifikasi - kaya dengan serat larut yg membantu membuang lemak berlebihan dan sisa usus di keluarkan dari tubuh

Meal Shakes yg diperbuat dari bahan semulajadi saperti kacang soya, lactalbumin (sejenis susu), buah2an, sayur2an, fruktos dll bahan berkhasiat mempunyai perasa vanilla yg sedap. Meal Shakes boleh dibancuh begitu saja atau dicampur dgn susu soya ESP untuk mendapatkan minuman yang lebih berkhasiat.

Jadi sesiapa yang ingin mencuba kebaikan Meal Shakes boleh hubungi Kak As. Saperti biasa adalah lebih menguntungkan untuk beli pakej promosi. Dengan membeli 6 tin Meal Shakes, kita ada dapat PERCUMA 1 tin lagi yang bernilai RM113.75.  Jangan fikir panjang2, offer ni untuk bulan Mei 2014 jer.  


0 comments:

Post a Comment